Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2015



..Οι συναντήσεις που κάναμε, κι αυτές που δεν κάναμε..
..Ο εγωισμός σου, ο εγωισμός μου..
..Οι προτεραιότητες και οι τυπικότητες..
..Οι διθενιές σου, τα ειρωνικά μου χαμόγελα..
..Οι αγκαλιές που δώσαμε και οι αγκαλιές που δεν προλάβαμε να δώσουμε..
..Τα βράδια μας, τα βράδια σου, τα βράδια μου..
..Οι καλημέρες μας και οι καληνύχτες μας..
..Τα φιλιά που μοιραστήκαμε και τα φιλιά που δεν μοιραστήκαμε..
..Η σιγουριά σου και οι ανασφάλειες μου..
..Αυτά που είπες, κι αυτά που δεν σου είπα..

- Εγώ, η μικρή ενοχλητική υπενθύμιση στο πίσω μέρος του μυαλού σου. Υποχρέωση τουλάχιστον.-
- Εσύ, το πρώτο μου τσιγάρο και η δόση θυμού στον καπνό που φυσώ. Χαμένος χρόνοςτουλάχιστον.-

Τα “θέλω” μου και τα “μπορώ” σου (δεν).
Τα “μπορώ” μου και τα “θέλω” σου (μην).



(Το "θέλω" από το "δε μπορώ" ένα "φοβάμαι" δρόμος..)


Που 'ναι αυτά που χες τάξει
μόνο αγκάθια έχεις στάξει
              και διαλύεις στο νερό τις λέξεις
και ζωγραφίζεις σ’ αγαπώ για να παίξεις.
                 Που 'ναι αυτά που χες τάξει
μ έχουν όλα χαράξει 
δάκρυα ρίχνει ο ουρανός στο τζάμι
πες μου πως δε πήγαν όλα χαράμι.

              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...