Τετάρτη 4 Μαΐου 2016


|| Άσε με άνθρωπε να κάνω ότι αισθανομαι
βαρέθηκα για πράγματα σωστά να μου μιλάνε.. ||

Και στην τελική δεν χρωστάω ούτε εξηγήσεις όυτε τίποτα σε κανεναν..κι ουτε γουσταρω να "πεταω" τις αληθειες μου μες στη μουρη των άλλων.. Μερικά πράγματα είναι αυτονόητα και πρεπει να τα καταλαβαίνεις κι απ'ο μόνος σου, αλλιώς χάνουν την αξία τους.. Από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να κάθεται να υποθέτει ό,τι θέλει.. Είμαι αυτή που είμαι.. Κρίμα αν δεν καταφέρνεις να με καταλάβεις έστω και λίγο.. Γι' αυτό, λοιπόν, επειδή δεν μιλάω πολύ και προτιμώ να παρατηρώ και να "συλλέγω" σιωπηλά πράγματα, συναισθήματα, συμπεριφορές και καταστάσεις, δεν σημαίνει κιόλας πως δεν εχω βαλει κάποια όρια και πως δεν έχω δώσει κάποιες ευκαιρίες σε έναν άνθρωπο... Μπορείς να μου κάνεις ότι κύρηγμα θες βασίζοντας τα λεγόμενα σου σε δικές σου υποθέσεις, αλλά σου ξεκαθαρίζω πως καθε μικρή κίνηση και κάθε πράξη αντιμετώπισης και συμπεριφοράς μου απέναντί σουυ, με όποιον τρόπο κι αν επιλέξω να σου τη δείξω είναι ξεκάθαρα ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ επιλογή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...