Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

[Δεν...Θα]



Δεν θα είμαι το “μερικές φορές” σου.
Δεν θα είμαι το “ίσως” και το “θα δούμε”.
Δεν θα είμαι η “δεύτερη επιλογή” σου
ή
η “επιλογή επειδή δεν είχες άλλη”.
Eίμαι αρκετά εγωίστρια και άπληστη, μωρό μου, όταν πρόκειται
για συναισθήματα. Και θέλω όλα να τα νιώθω στο τέρμα, στο πολύ τους, ως εκεί που φτάνει καθετί και λες “δεν έχει άλλο παραπέρα”.
Θα είμαι το “κάθε μέρα” σου.
Θα είμαι η “πρώτη επιλογή” σου.
Θα κυριαρχώ στις σκέψεις και τη ζωή σου,
επειδή είναι δική σου επιλογή το να με διαλέγεις καθημερινά
και όχι γιατί είναι όλα αυτά που επιθυμώ εγώ.
Διαφορετικά δεν θέλω τίποτα. 
Τα ψίχουλα κράτα τα για τους άλλοους, τους βιαστικούς και τους περαστικούς.





Εγώ στη δυστυχία μου δεν έβαλα σιρόπι

κι όταν σαστίζω μια στιγμή όπως η αντιλόπη
φροντίζω για τα βήματα να `ναι συντονισμένα
ξεφεύγω απ’ τις παγίδες σου και έρχομαι σε σένα

Κι αν είμαι εγωκεντρικός
εγώ είμαι ολόκληρος μωρό μου
γι’ αυτό μπορώ και σ’ αγαπώ
σαν εαυτό μου.
Δεν είσαι τ’ άλλο μου μισό
εγώ μισώ ό,τι χωρίζει
είσαι το άλλο μου εγώ
αυτό που γουργουρίζει.


Όταν τα πήρες κι έφυγες, εγώ έφυγα μαζί σου
πιστός στην απιστία σου, κουφός στην προσευχή σου
Μην περιμένεις άδικα, να κλάψω ή να ελπίζω
ή να πληρώσω ό,τι αγαπώ, αφού διπλά το αξίζω



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...