Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2018

ΠΩΛΕΙΤΑΙ "ΕΑΥΤΟΣ"




Απόψε ΠΟΥΛΑΩ εκδοχές του εαυτού μου. 
Άλλοτε από αυτές που σχηματίζουν άτομα που νόμιζα πως με γνώριζαν, κι άλλοτε από εκείνες που υποθέτουν οι παντελώς άγνωστοι και οι περαστικοί.

Το κόστος προσιτό, καθώς η κάθε εκδοχή είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο, ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες και την ευχαρίστηση των πελατών. Διαθέτουν, δηλαδή, χαρακτηριστικά τα οποία βασίζονται φυσικά σε αυτόν που επιθυμεί να αγοράσει μια. Αναλυτικότερα: Κάθε εκδοχή θα ακούει χωρίς να εκφέρει άποψη δική της, θα σκύβει το κεφάλι και σε καμιά περίπτωση δεν θα φέρνει αντιρρήσεις στα λεγόμενά τους, θα δέχεται χωρίς επιλογή αυτά που της προσάπτουν και θα περιμένει, ως τελικό σταδιο, να κριθεί, να βαθμολογηθεί και τελικά να πεταχτεί.

Για το τέλος, όμως, θα ήθελα να ΧΑΡΙΣΩ, αυτή τη φορά, μια άλλη εκδοχή του εαυτού μου. Την ΑΛΗΘΙΝΗ. Αυτή που κρύβει μέσα της ειλικρίνεια, αξιοπρέπεια, μπέσα, τσίπα, φιλότιμο και αξίες. Αυτή που ακούει, αγαπάει, προσφέρει, αντέχει. Χωρίς όμως να ΑΝΕΧΕΤΑΙ και να δέχεται αυτά που την προσβάλλουν, την μειώνουν και την ακυρώνουν σαν άνθρωπο. Αυτή η εκδοχή θα' ναι η πρώτη και η τελευταία, μάλιστα, αν καταφέρεις να την καταλάβεις και να τη διαβάσεις.

Με άλλα λόγια η εκδοχή αυτή θα 'ναι ο άνθρωπος που στέκεται απέναντί σου. Μόνο αν την επιλέξεις όμως.

Η επιλογή είναι δική σου. Τι διαλέγεις; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...