Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

To Remember





Συμβουλές προς Εαυτόν:


1. Να σταματήσω να υπεραναλύω τη γνώμη που έχουν οι άλλοι για μένα, καθώς, πρώτα απ' όλα δεν μπορώ να την αλλάξω και επιπλέον η γνώμη του κόσμου δεν καθορίζει το ποιος είμαι εγώ.(μου ερκεί που το γνωρίζω εγώ).
2. Να θυμάμαι ότι δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια καρδιά/ψυχή και δεν θα έκαναν ό,τι θα έκανα εγώ για τους άλλους.

3. Να συνεχίσω να είμαι καλός άνθρωπος και να εξελίσσομαι συνέχως πάνω σε αυτό (να γίνομαι ακόμη καλύτερος) και να μην ξεχνώ να δίνω την καλοσύνη μου -χωρίς ανταλλάγματα φυσικά-.

4. Να θυμάμαι να προσέχω παραπάνω τον εαυτό μου. Να προσπαθήσω να αγχώνομαι λιγότερο και να φροντίσω να νιώθω όμορφα κάνοντας περισσότερα πράγματα που με ευχαριστούν αληθινά.

5. Να στέκομαι δυνατή σε αυτά που πιστεύω και σε αυτά που "είμαι", ώστε να μην με εκμεταλλεύονται και να μην "περνούν από πάνω μου".
6. Να μην αναλλώνομαι.
7. Να έχω "πολύ" για να νιώθω "πολλή".

8. Να θυμάμαι ότι δεν είναι απαραίτητο να σχολιάζω κάθε τι "αννόητο" ή να απαντάω σε κάθε "προσβολή" ή εξέφραση άποψης προς το πρόσωπο μου ή σε γενικά θέματα. Σαφώς η σιωπή είναι κι αυτή μια μορφή απάντησης, γι' αυτό ακριβώς μερικές φορές το να αφήνουμε τα πράγματα να "αιωρρούνται μετέωρα" χωρίς απαντήσεις κι άλλα λεγόμενα δείχνει την αληθινή τους μορφή κι αυτά που είναι καθ' αυτά γιατί απλά έτσι ΕΙΝΑΙ. 

9. Να θυμάμαι πως σταθεροί άνθρωποι δεν σημαίνει απαραίτητα δεδομένοι. Δηλαδή πως ανάμεσα σε αυτές τις ανθρώπινες σχέσεις που έχουμε ως σταθερές γιατί δεν περιμένουμε ότι θα αλλάξουν σημαίνει πως πληρούν κάποιες προΫποθέσεις. Σημαίνει πως υπάρχει συνεχής αμοιβαίος "αγώνας" που έχει αποτελέσματα και φέρει λόγους ύπαρξης αλλά και συναισθήματα, ώστε αυτά τα πρόσωπα να εξελίσσονται και τελικά να γίνονται αυτό που αποκαλούμε μόνιμοι. Δικοί μας άνθρωποι, αυτοί που καταφέρνουν να γίνονται οικογένειά μας. Η προσπάθεια, λοιπόν, δεν σταματά ποτέ και είναι απαραίτητο να υπάρχει κι απ' τις δυο πλευρές.

10. Να θυμάμαι ότι "δεν μπορώ να βοηθήσω ή να "σώσω" κάποιον άνθρωπο. ο οποίος δεν θέλει να βοηθηθεί ή να "σωθεί".
11. Να θυμάμαι ότι δεν μπορώ να "αλλάξω" τους ανθρώπους. Μπορώ, όμως, να τους αγαπώ όπως ακριβώς είναι. Κι όχι να τους αγαπώ ή να τους αγαπήσω αφού προσπαθήσω να τους αλλάξω. Δεν αγαπώ κάποιον για να τον αλλάξω ούτε για την εικόνα που θα ήθελα εγώ να έχω γι' αυτόν. Μπορώ, όμως, να αγαπώ με τρόπο τέτοιο, ώστε αυτοί που αγαπώ να νιώθουν ελεύθεροι. Να βλέπω πως η αγάπη είναι (ο σπόρος που καλλιεργείς) αυτή που ανθίζει τους ανθρώπους. Αυτή που βγάζει στην επιφάνεια το "καλύτερο" που κρυβούν μέσα τους. Γιατί καθένας από εμάς κρύβει μέσα του μια Μικρή Άνοιξη.



Gravity - Coldplay


Baby
When your wheels stop turning
And you feel let down
And it seems like troubles
Have come all around
I can hear your heart beating
I can hear that sound
But I can't help thinking
And I won't look now

And then I looked up at the sun
And I could see
Oh, the way that gravity pulls on you and me
And then I looked up at the sky
And saw the sun
And the way that gravity pushes on everyone
On everyone
On everyone

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...