Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2015


“My dearest inner child:

I’m sorry for torturing you with my words and hurtful thoughts
I’m sorry for blaming you and don’t believing in you
I’m sorry I wasn’t strong enough
I’m sorry for letting loneliness kill you 
I’m sorry because I haven’t always listened 
I’m sorry I burdened you I was toxicI’m sorry for all the pain I’ve caused you


I ask you for forgiveness   I invite you to share with me now 
I’m here for you 
I hear you 
I love you”



"Αν έχω μάθει κάτι είναι πως σε ταλαιπώρησα πάρα πολύ εαυτέ μου
ν έχω μάθει κάτι να `σαι σίγουρος πως δε θα το βγάλω απ’ το μυαλό ποτέ μου
Αν έχω μάθει κάτι είναι πως ό,τι κι αν έχεις περάσει ποτέ δεν είναι πολύ αργά
Αν έχω μάθει κάτι... κλείσε τα μάτια και ακολούθα την καρδιά"





"Και το διασκέδασα
Που κατασκεύασα
Τον κόσμο μου σε μιαν αναπνοή..
Και η αξία μου
Στην ασφυξία μου
Απ’ τις ανάσες μου η πιο πραγματική.."



(Things we learn as we grow older.)
Πηγή κειμένου: http://ocheano.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αγόρι μου, στολίδι μου...

Όμορφες "συνήθειές" μας που φέρνω στο μυαλό μου  και χαμογελώ ασυναίσθητα είναι αυτές που μαζί σου έμαθα π...